Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Sunday 9 January 2011

Barang cantik, berbaloi pulak

dulu masa mula-mula masuk universiti kan, rasa macam bodoh sangat.fell stupid, looks stupid, be stupid.dulu mana la aku tau macam mana nak pakai komputer, mana tempat nak cucuk pendrive, burn CD.sampai sekarang pun agak failed jugak la kan kalau bab-bab burning ni.bukan la p dok bakar CD tu.naya la heh.first time aku pakai pendrive time part 1 dolu-dolu.ala, dulu-dulu sangat tu.3 tahun lepas.seriously aku ta reti mana tempat nak cucuk.bangang kan?hahaha.2GB = RM 40.mahal ta?mahal sangat kan.


hajat hati ni pulak nak jadik pemilik HARD DISC secara sah.tapi alasan ececeh mahal la kan.tapi memang mahal la weh.ta termampu lagi.tape, karang bila DSLR aku da keluar sure dapat la hard disc tu.kau tunggu!kau tunggu!


tapi sekarang pendrive tu bukan lagi benda mahal yang kau susah nak cari.ta mustahil sangat la sekarang ni weh.tolak tambah bahagi 1 GB boleh dalam lebih kurang RM 2 je.kau rasa mahal?ok.terpulang la. *tsk*


actually, saja buat entri pasal mau cerita yang aku suda beli pendrive BARU!baru weh.8GB pulak.ta jumpa pulak kat mata ni yang 16 GB.ok aku tau ada, tapi ta nampak lagi kat mata ni.pasal apa aku beli?pasal pendrive 'seasoned' aku dulu suda hilang.eh, tade la, sebenarnya aku terlupa nak ambil kat CC tu hari.biasa la kan, fara ni memang adik beradik dengan CARELESS.tau tape tatau tanya.








hah tu dia!first time main cucuk-cucuk.sayang weh.siapa ta sayang laki.mahal pulak duit hantaran dia :)


so. kau orang ada macam aku?hahaha









bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D